Resultat

Var ju som sagt i Dingle idag och tävlade.
Ponnyn hoppade iaf bättre en bäst!
.
LD+5 - Dubbelnolla
Han kändes jätte fin redan på framhoppningen och var lagom pigg. Det flöt på genom banan och det var faktikst en av mina bästa rundor. Jag la mig inte i lika mycket innan hindret och det flöt på väldigt bra! Jag satsade i omhoppningen och det räckte till VINST! :D Faktikst min första vinst med Riwe. Har aldrig vunnit med honom innan.
.
LC+5 - Dubbelnolla
Han var lite tröttare nu. Inte så konstigt eftersom han stått stilla i transporten ung 3 timmar. Jag startade ju första klassen och sista klassen och där i mellan var det två klasser. Därav en klass var bed. A:1a, den bedömningen tar så otroligt lång tid. Det var många ryttare som jag sett innan som hoppade klassen innan och red som dårar trodde faktikst jag inte jag skulle få någon placering men det var ung 3 stycken som red fel väg och många som fick 4 fel. Jag gick iaf in på bana och nollade båda faserna och VANN även denna klassen! :D Så otroligt nöjd är jag, min lilla prins, första tävlingen sen i mars och jag går in och vinner båda klasserna!
.
LC+5
LC+5
Detta vann jag idag:
Pokal, jordglob av glas, två gulblå rosetter, två planketter, schabrak och segertäcket :)
Filmer kommer ikväll eller imorgon!
/ Linnea

Kommentarer
Postat av: JULIA - Fashion blogg

Hejsan!

Har du haft en bra helg!? <3

2011-06-20 @ 20:01:20
URL: http://juliaaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0