Rörigt inlägg...

Känner att det börjar bli lite ''dött'' på bloggen. Hade så mycket ideer förra veckan men det försvann nu. Kommer väll på något vättigt snart!
.
Åker till stallet runt 1 - halv 2, Riwe vilar idag. Igår skrittades han ut och snacka om att han var pigg. Han stog och nästan bockade på stället, inte riktigt men skulle inte förvåna mig om han försökte. Han har aldrig bockat med mig under tiden jag haft honom. Undrar om han ens kan bocka !? Försökte hålla mig kvar för glatta livet. Barbacka och med hackamoret gjorde ju inte saken bättre men lyckade iaf hålla mig kvar.
Senare idag åker jag och provrider ponny. Ska också bli en skåneresa denna vecka eller nästa...
Rörigt inlägg, hoppas det går att läsa iaf!
.
/ Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0