Sprätta eller bara låta det vara ?

Vann ju ett schabrak på tävlingen förra helgen. Jätte fint enligt mig! Och det var ju exakt de färgerna jag använder på Riwe, Marinblått och Rött! Det var ju lite vitt på schbraket också men inte så mycket så det ser fult ut på Riwe.
En sak som var lite tråkigt var att det Stog Willys Foto på sidan på schabraket. Men använder det ju bara hemma när jag rider som spelar lixom ingen roll.
Men funderar på att sprätta upp det, någon som vet om det blir fulare då eller om man inte märker av det ?
.
.
Dålig bild där, texten är egenligen röd!
/ Linnea

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag tycker det är fint när det är lite reklam eller vad man nu ska säga på´. har ingen aning om det blir fult om man sprättar upp men skulle inte tro det, men det blir en himla massa jobb

2011-06-25 @ 22:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0