Terrängträning

Under lägerveckan kommer vi ha en dag där vi bara rider terräng, aldrig hoppat en riktigt terräng bana ute i skogen förr med bankar och så vidare. Har ju byggt egna hinder utav grankvistar och stockar, men det är inte samma sak i mina ögon.

Detta är verkligen en sak jag ser fram emot, det verkar så himla kul att hoppa terräng och det är en sak jag velat prova på länge, och nu ska jag få göra det. Är otroligt taggad!
Tränaren vi ska hoppa för i terrängen heter Anna Hassö och har tävlat internationell fälttävlan, svår hoppning och St George Dressyr.
Känner på mig att detta kommer bli galet kul och väldigt lärorikt!



Kommer även hoppträna för Stefan Sjögren med ett flertal Sm-medaljer och merier ifrån större tävlingar.


/ Jennie

Kommentarer
Postat av: Jossan

shhhiit vad roligt, fälttävlan vill jag också pröva, har också bara hoppat stockar och grankvistar mm :P

2011-06-18 @ 18:38:12
URL: http://dressyrsmurfarna.blogg.se/
Postat av: Jossan

det är ridläger du ska på va eftersom du skrev på facebook att du packar :)

2011-06-18 @ 18:39:07
URL: http://dressyrsmurfarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0