Träning, dag 1

Tränade ju som sagt idag för Helena Feuk Lundahl! Kan inget annat säga att det var både en nöjd och ponny efter träningen. Gick jätte bra och han skötte sig utmärkt! Pigg ponny hade jag men gud så fint han lyssnade och hoppade. Hon sa att han såg fin ut och arbetade jätte bra med ryggen. Han arbetade verkligen med ryggen idag och det kändes jätte skönt när hon sa det! Att han såg bra ut, det var dagens höjdpunkt.
Så bestämde mig för att vara med imorgon också :) Hoppas han sköter sig imorgon med.
Tyvärr tog ingen kort eller filmade då mamma och pappa inte var med. Mamma filmar/tar kort imorgon tror jag.
.
Fick en liten kick förut om tävling. Eftersom han var så fin idag och hoppas på det ett tag framöver nu så ska jag prata med Ika om han och jag kan vara med på en tävling? Isf blir det i Dingle som Munkedals Ridklubb anordar (där jag stog innan) En lokal. Men ska höra vad Ika tycker om det :)
Så jävla skönt att du är tillbaks på banan igen! :')
/ Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0