Träning, dag 2

Tränade ju idag med. Han var faktikst finare idag! Arbetade på bra och helena sa att såg finare ut idag. Han var mer avslappnade i hals/nacke och gick inte hela tiden med huvudet uppe och spände sig. Utan idag gick han jätte fint. Travhoppade över ett litet hinder för att sedan sakta av och gå över cavaletti. Och efter hindret gick han jätte fint i trav och arbetade på hur bra som helst! :) Så stolt är jag över min lilla prins <3
Pratade med Ika vad hon tyckte om tävling och ja, kan väll inget annat en att säga att att jag ska anmäla mig till tävlingen. Ska bara kolla över så någon kan köra.
.
Mamma tog inga kort men hon filmade. Iaf någon film blev det. Men såklart filmade hon bara uppvärmningen och när vi travhoppade -.- Det ''tråkiga'' filmade hon...
Vill ni se ändå ?


/ Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0