Ber så hemskt mycket om ursäkt....

Jag ber så hemskt mycket som ursäkt för min dåliga uppdatering, har inte haft ngt att blogga om... Tur att vi har Jennie som har bloggat.
Riwe gick ut idag på en liten tur lite över allt. Red först bort mot fotbollsplan, bort på en grusväg. Sedan kom vi typ in i skogen men jag red fort därifrån. Red vidare bort på en anna grusväg där jag mötte Annie och Cornelia som står i samma stall som jag. Han blev helt tokig när de red förbi mig och travade iväg. Snurrade runt, hoppade på stället och ville inte alls skritta längre. Tur att jag förmodligen kommer få rida ordentligt snart :D Ika ska kolla på sadeln imorgon hur den ligger och hur han känns i ryggen. Jag tycker han känns bra då han inte reagerar alla när man känner och trycker och han är inte spänd i musklerna längre. Så kommer väll förmodligen börja rida helt normalt snart och kanske till och med hoppa ? Kommer självklart att hålla koll på honom så han inte blir sämre :)
Ungefär två veckor efter jag fick honom :) Dock ser jaf ut som ett litet troll!
/ Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0