Bloggen, vi sätter upp mål!

Vet inte vad mitt internet fått för sig under helgen, men jag har inte kunnat besöka blogg.se någonting nästan och så var det på varenda data vi hade hemma i huset. Men men, nu är det fixat i vilket fall! Ganska skönt då jag vill komma igång på riktigt med bloggandet.

Först och främst ska jag försöka fixa en ny header till bloggen, då jag faktiskt tröttnat på den vi har nu och jag skulle vilja ha någon mer med lite mer färg i.

Sen ska jag lägga ner tid åt er att skriva bra och intressnata inlägg.

Även ska jag försöka kunna ta mer bilder när jag är i stallet, så det blir mer fräscha bilder till bloggen.

Dessa tre punkterna ska fixas nu under den närmaste tiden, och vi ska både göra bloggen mycket roligare och bättre!



Tummen upp (y)
/ Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0