Jag är kass på att uppdatera ja..

Ja, i lördags åkte jag till Överby med mamma. Fick köpt riktigt mycket och 2000kr åkte iväg till kläder,smink och skor. Skönt att få hittat så mycket faktiskt, blir att åka till Kungsbacka snart och köpa lite hästsaker med. Efter det är jag redo inför sommaren :)

Sen åkte jag till Nathalie i Lilla Edet, vi cyklade en stor del av kvällen och var på väg mot Kungälv när vi sen gav upp och vände. Så blev hem och mysa framför datan och tv istället, chill det med. Stannade där till kl 6 dagen därpå och inte gjort så mycket efter det. Skola idag som vanligt och senare blir det stallet.
Ska försöka sätta mig ner och blogga för er mera än en gång om dagen, men det blir så svårt när de det händer så mycket just nu..

Imorgon fyller jag ju år, så då händer det lite grejer med kompisarna. Så ska allt försöka uppdatera lite imorgon och skriva om dagen. När sommarlovet börjar har jag nog mera tid för bloggen på morgonen och kanske kvällar. Vi får helt enkelt se :)

Bilder sen när vi cyklade, måste erkänna att vi hade den perfekta cykeln att cykla på..
Jag på sadeln och Nathalie på pakethållaren! ;)

/ Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0