Lycklig men samtidigt besviken...

Idag kände Ika på honom i ryggen. Han kändes bra och sadeln satt faktsikt nästan intill perfekt! Såg även nu (har inte haft sadeln på sedan 2 månader tillbaks) att där han har vart lite öm var bakom sadeln så jag tror inte att det kan vart sadeln för den låg helt okej på honom. Självklart ska jag hålla koll på honom så han inte blir sämre i ryggen. Så idag red jag med sadeln. Hur skönt som helst! Jag red bara en kort sväng ut, skritta så det inte blev på med sadeln och ett dressyr pass det första jag gjorde. Ska förmodligen börja jobba honom i skritt i form på torsdag och fortsätte veckan ut med det så får vi se hur det blir sen :)
Och det förmodligen ingenting med den där ponnyn som jag vart och provridit :(
Imorgon blir det antagligen ut med Ika och en annan Linnea. Det blir full utrustning på både mig och Riwe imorgon, gissar på att han inte kommer kunna skritta eller ens ha alla fyra benen på jorden...
Hade det vart intressant att se lite bilder på stallet där Riwe står ?
/ Linnea

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja :)

2011-05-17 @ 21:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0