Något speciellt ?

Riwe vilade idag igen tyvärr. Han har vilat mycket den här veckan men det gör inte jätte mycket det är nog gött för honom nu i början när han ''sätts'' igång. Fast han är ju faktsikt igång satt nu då jag rider honom precis som vanligt och jag ska faktiskt hoppträna nästa vecka! Eller förmodligen, ska känna hur han känns nästa vecka och om han känns okej blir det antagligen hoppträning för Helena Feuk Lundahl. Har aldrig tränat för henne förut så det ska bli spännande att träna för henne :) Hon kommer två dagar nästa vecka, torsdag och fredag. Dock ska jag bara vara med en dag. Men det är bara om han känns bra nästa vecka :)


Vad vill ni läsa om? Något speciellt?
Tänkte ta och ladda upp lite bilder på b.l.a min förra b-ponny smoky och även på Riwe :)
Men något annat ni vill läsa om?


Behöver verkligen nya bilder! Jennie kanske vill komma upp och fota någon dag när hon har tid ? :)
/ Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0