överby och massa andra saker

noll uppdatering igår men hade inte tid igår!
Var iaf på överby med mamma igår, hittade i stort sätt ingenting! :o Hittade massa snygga saker men dem fanns aldrig inne i min storlek -.- fick köpt ett linne från gina, en tjock tröja och lite smink. Dock råkade jag köpa blå mascara istället för svart. Aja, tur att jag har några antal andra mascaror ;)
Idag ska jag ta kvällen i stallet eftersom Ika är och tävlar hela helgen (det är annars alltid hon som ger kvällen) Riwe ska gå i ridhuset idag och jag ska sätte upp en liten cavalett serie så han ska få jobba med ryggen idag. Mamma är med så jag kanske kan få hon att ta lite kort ? Även om jag undrar om det verkligen kommer gå att se vad det är bilderna... Så dålig är hon faktiskt inte men några kort kan hon ta iaf :)
Hörs senare ikväll eller imorgon!
En fråga också, tycker ni att jag ska göra en skiljelinje när jag tar ett nytt stycke eller göra som jag alltid gjort (bara göra ett helt vanligt stycke) i och med att linjen drar ihop sig. Själv tycker jag att det är jätte störande. Så vad tycker ni ?

Skiljelinje ellet bara ett vanligt stycke ?
Jag och ''min'' gamla b-ponny smoky
/ Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0