Sitter på en buss...

Sitter på en buss till Göteborg. Åker med profilen med skolan (bild, musik och media) Jag har faktiskt ingen anning om vad vi ska göra när vi kommer fram. Sedan blir det gå på stan i två timmar för att sedan bege oss hemåt igen :) Mamma hämtar mig vid skolan runt halv 5 så åker vi direkt ut till stallet och grejar lite med bäbis <3 han ser så nöjd ut när jag kommer in i stallet och han står i sin box :) tror han trivs jätte bra där med stora hagar med massa gräs i! tror även att det har vart gött för honom att bara skrittas de senaste månaderna. Jag får trava och galoppera men eftersom jag rider ut så mycket som möjligt så blir han så uppstressad när man galopperar och travar och eftersom han redan är lite spänd när man rost ut känns det bättre att han får ta det lungt hela ridturen. /Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0