Slitna!

Mina tretorn comfort bli lite slitna nu ;) Den gråa färgen längs ner vid sidan av foten är helt bortslitet på båda stövlarna. Tror sulan kommer lossna snart. Hahah, nej det får vi hoppas att den inte gör! Har ju mina tretorn advance som jag använder på tävling och träning och så använder jag mina andra tretorn när jag rider vanligt och ut i skogen. Jag älskar dom stövlarna, hur goa som helst. Men dem får allt vara med ett tag till.
Jag skulle vilja ha ett par helt vanliga läderstövlar att kunna variera lite. Jag tycker mountain horse supreme high rider är snygga och stilrena!



Kommentarer
Postat av: Isabelle Karlsson

De läderstövlarna är underbara, har dom själv :)

Min syster med och vi är både helnöjda!

2011-05-13 @ 07:07:36
URL: http://isabelleeeekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0