Stallet

Snacka om pigg ponny jag satt på idag! Kunde inte skritta eller trava. Vi skulle först bara skritta och trava lite granna men det funkade verkligen inte att bara trava så medans de andra travade galopperade jag lugnt. Det gick väll inte heller så bra men bätter en när jag travade :)
Lite bilder från idag, samt på stallet:
Sötis Riwe <3
Min fina kille <3
Stallet:
Riwes box, omockad och fin...
stallet
Längst bort i stallet där vi har tavlan och en almenacka där vi skriver om vi ska tävla mm. Det finns även en liten box där Alfreds (Ikas son) shettis stog men han tröttnade så de fick lämna tillbaka honom (de lånade honom)
Hö och spån
Där vi har allt foder
Sadelkammaren
Några hagar och ridhuset
Ridhuset (ridhuset är i stort sätt nybyggt därför lite makiner runt om)
Sjukhage och transporter
Riwes hage och hans hag-kompis, Hasse
Så nu har ni fått sett lite bilder på stallet :)
/ Linnea

Kommentarer
Postat av: jennie - hästblogg

jävlar vad fint det var :)

2011-05-18 @ 20:22:22
URL: http://linneaochjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0