Svensk ridsport & provridning

Åkte till stallet runt halv 2 för att bara göra hö, mocka och rent vatten. Sedan var det snabbt ner till Kungsbacka, svensk ridsport. Åkte från stallet runt 10 i 2 och svenska ridsport stängde 3 ;) Pappa fick köra fort ner, tur att det inte var någon bilkö. Det blev ett par röda whitaker byxor, kingsland tröja och JW hjälm med från svensk ridsport! Dock köpte jag faktiskt JW hjälmen utan swarovski. Jag frågade lite i affären och han sa att det aldrig har vart någon som kommit tillbaka p.g.a att blinget har ramlat av. Visst det är snyggare med swarovski men jag körde utan iaf ;) Jag tycker inte det spelar någon roll om man har med swarovski eller inte :)
Dåliga bilder - jag vet men det får gå!

Sedan var det vidare till höglanda och provrida ponnyn för andra gången :) Det gick bra den här gången också. Hoppade inte så mycket utan jag ''kände'' mest på ponnyn...
/ Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0