Tävlingsugen!

Jag är så himla tävlingsugen. Vill ut och tävla och träna! Eller bara rida. Ut i skogen och galoppera, köra ett ordentligt dressyr pass i paddocken, rida i en sadel! Gud, vad jag längtar. Det hat ungefär gått 2 månader sedan jag slutade rida i sadel. Och jag skrittar fortfarande. Fick order om att longera honom också, det funkar ju inte heller. Det är något som inte är rätt uppe i hans huvud (tror jag) men det är inget större problem med honom, han äter, dricker och är annars helt normal. Jag tror han bara vill gå i hagen och njuta. Inte behöva gå eller göra något ansträngande. Även fast han älskar att hoppa tror jag att han inte orkar mer.
Men lite positivt har vi att jag hittat en ponny jag gillar, ska antagligen upp och provrida en gång till :) Så vi får hoppas på det bästa (a)
Resten av veckan ser ut såhär:
Onsdag - Skolan, stallet, lite plugg
Torsdag - Skolan, stallet, kanske plugg
Fredag - Skolan stallet
Lördag - Stallet, åka kanske och rida ponnyn igen eller så drar jag och pappa ner till svensk ridsport
Söndag - stallet, kanske åka och provrida ponnyn igen
Som ni ser så vet jag inte om det blir på lördag eller söndag jag åker och rider ponnyn igen. Vi så ;) Ska även hinna med att åka ner till svenska ridsport med pappa.
/ Linnea

Kommentarer
Postat av: Anonym

köpa något speciellt?

2011-05-03 @ 22:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0