Tränat

Har precis tränat lite, lagt upp ett schema med att göra sittups, rumplyft, rygglyft, benlyft, hundpiss och lite mera saker. Ska försöka göra detta varje dag framöver och jag började i måndags och faktiskt gjort det varje dag och jag ska fortsätta med det. Ska bli lite mer slimmad inför beatch 2011!

Sen tycker jag faktiskt det är viktigt att man tränar utanför ridningen också, så man tränar dom flesta delarna utav kroppen och inte bara magen och benen som man använder mest inom ridningen.
Inte först nu jag börjat tänka så då jag vill ha en finare och fastare kropp. Ska även försöka gå ut och springa några gånger i månaden med. Springa är något av det värsta jag vet, men sätter man upp ett mål ska man försöka nå det också.
Sen med att äta nyttigare har jag alltid försökt med men aldrig lyckats med, kanske beror på att jag är en riktigt gottegris? Men det är även ett mål jag ska sätta upp, bara godis på helgerna och inte på vardagarna som det enkelt kan bli. Inte ens en glass ska jag få trycka ner i mig.

Sen till er läsare, tycker ni det är viktigt med att träna utöver ridningen eller tycker ni det räcker gott och väl för eran del och er hälsa?
Alla tycker olika, och jag är intresserad av din åsikt!



/ Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0