Uppdatering, uppdatering och åter igen uppdatering

Förlåt för min usla uppdatering, har nästan ingenting att blogga om. Förstår inte att Jennie kommer på så mycket att blogga om när det är lov och så när hon inte rider. Men hon har alltid något i huvudet :)
Riwe skirttades ut idag en snabbis. Han var lite över pigg idag, kan man säga. Fast inte värre en vad han brukar vara när vi har galopperat ute i skogen. Han blev lite förbannad på mig i slutet när vi nästan var framme vid stallet då jag stannnade honom varje gång han takatde. Sur ponny blev han då. Jag borsta honom en lång stund idag eftersom han såg ut som en dammråtta. Han var grå hela han!
Väldig snygg bild på Jossan & Riwe när hon var med mig till stallet förra veckan :)
/ Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0