One of us

Igår slog vi besökrekord på bloggen, riktigt roligt.. Hoppas det fortsätter åt det hållet!

Känner att jag inte har så mycket hästuppdate att bjuda på idag. Inte varit någon ridning eller stall för mig denna veckan då det var teoriskolan som gällde i måndags då jag egentligen har lektion.

Dagen spenderades i vilket fall på torp med Maja och Molly, skulle fått köpt massa egentligen men hittade inte mycket som jag gillade. Blev handlat ett vitt linne, parfym och lite smink saker. Hittade ett par underbara jeans, men självklart var dom för korta och för stora runt midjan och runt benen. Blir verkligen sur, fanns inte inne i någon storlek som passade mig heller. Verkligen snygga och de var bekväma, kan det bli mer perfekt?

Aja, nu får ska jag sluta klaga och göra lite nytta här hemma istället..


Kommentarer
Postat av: Anonym

teoriskolan??

2011-05-21 @ 11:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0