Lite smått & Gott

Riwe vilade idag och mamma tog honom åt mig. Istället åkte jag till torp med några kompisar. Försökte hitta några fina skor som jag kan ha på skolavslutningen. Hittade några fina skor, men i stort sätt alla hade flera kilometer klack. Har i stort sätt aldrig gått i klackskor (1-2 gånger har jag gjort det) Så jag vet verkligen inte vad jag ska ha för skor. Har inte hittat någon fin klänning heller! I nödfall får jag ta den klänningen jag hade förra året, om den nu passar... Får hoppas att jag hittar något snart!
Hittade lite ''småskit'' på hööks, b.l.a tre stycken foderhinkar med lock. Behövde verkligen nya, alla mina är sönder! Fast jävlar vad dyrt! 150:- för tre hinkar! :o Hoppas de håller länge! Köpte ett flugpannband och ett longerings underlägg som man har under longerings gjorden. Jag skulle egentligen köpt ett longerings sätt men Jossan använder aldrig sitt sånt och är nästan aldrig använt så då köper jag det av henne istället, billigare! Det var bara jag som använde det när jag stog i munkedal så då kan jag lika gärna köpa det.
Locken fick man med på köpet då jag egentligen inte tänkte köpa med dem. Dem såg inte alls ut att vara så bra och de var jobbiga att sätta på och ta av. Ska använda mina gamla lock.

Imorgon är det mycket som står på shemat:
- Skolan först 8.00-14.00
- Vid 15.00 är det konfirmation möte
- Efter det är slut hämtar pappa mig och kör hem mig
- Jag och pappa åker till Queens senare på kvällen
- Efter det kör pappa mig till stallet. Ska hoppa lite och även hinna smörja lite tror jag!
Hem och blogga!
/ Linnea

Kommentarer
Postat av: martina

vad ska du köpa på queens då? ;)

2011-05-31 @ 19:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0