Helgens planer

Uppdateringen är inte på topp som ni märker, vilket inte vart på ett tag och jag är lita av och på med bloggningen medans jennie är lite ''off'' för tillfälligt.
.
Helgens planer ser inte så mycket annorlunda än vanligt men ni får veta vad jag ska göra ändå!
.
Lördag -
♣ Åka till Hööks och köpa vintertäcke med hals till Calle, blir säkert lite annat smått och gott också..
♣ Raka Calle
♣ Rida Calle
♣ Greja allt som jag brukar göra, mocka, höpåsar
♣ Smörja (om jag hinner)
.
Söndag -
♣ Stallet - Greja allt där
♣ Rida Calle
♣ Smörja ifall jag inte hann det på lördagen
♣ Åka till Queens med pappa, Calle ska få en öronluva och tävlingstäcken (ifall Lisa kan vara där på söndag, annars blir det till veckan)
♣ Om jag hinner åka till torp med pappa
/ Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0