Home Sweet Home

Landade i Sverige rjnt 20 över 7 och var hemma runt 20 över 8 :)
Väl hemma var det nytt golv i hallen och köket, ny tv, nya kylskåp, ny diskmaskin och lite annat. Gött! Sjukt bra blev det (onödigt för er att veta men nu får ni lite extra info)
.
Förövrigt är det lite ändrade planer i helgen med Calles shema. Planen var att han skulle få komma ut i skogen men nu blir det träning på söndag för Ika. Och imorgon blir det nog känna lite på honom i ridhuset och ut en liten sväng. Får väll se hur det går med det, jag är inte så bra när det gäller ett ridpass på två olika ställen, brukar ofta ta mycket längre tid än jag väntat men det avgör hur han känns imorgon.
Ska sätta mig och greja med bilderna och filmerna nu!


Oj, Oj, bäst att jag skyndar med bilderna, det ekar tomt i bildarkivet!
/ Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0