Internet

Mitt internet fungerar inte för tillfälligt, sitter vid mamma data nu.
Calle gick ut idag, duktig som vanligt men rädd för allt som vanligt. Mycket trav idag, kände lite gas och broms vilket fungerade super. Imorgon ska han skrittas ut nånstans.
Imorgon hänger även min bästa kompis med mig till stallet, sover här och hänger med på tävlingen på lördag.
Eftersom Jonna ska med med Shirley och Hasse också till URF tar vi lastbilen. Ika kör och vi knör ihop oss alla i lastbilen, undrar hur vi ska få plats med allt !?
.
Calle fick ju nya täcken igår med, två KL täcken och så fick an en KL öronluva. Tyvärr var det ena täcket för litet så ska byta det, om det finns större storlek.
När mitt internet fungerar igen har jag lite och berätta för er!
.
/ Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0