Snabba ryck

Träningen gick super idag! Hoppade bana, i början när vi hoppade fram ville han (som vanligt) dra åt höger över hindrerna men ju mer vi hoppade gick det bättre.
När vi började hoppa bana så gick det lite halv dant, mest var det jag som la mig i men det gick bättre. De två sista rundorna kändes gryma, allt flöt på super bra och han hoppade av som bara den. Hoppade inte jätte högt men runt 1m- 1.10 låg det.
.
Sedan säger Ika plötsligt under träningen att det fanns en regional tävling på URF 19 november. Var ju tänkt att inte tävla nu resten av 2011 men när det ändå är så nära och precis de klasser som jag hade tänkt så kan jag inte låta bli. Hoppar isåfall LB och LB+5.
/ Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0