Helgen

Inget intressant att blogga om för tillfället, bara att jag är i Spanien och har det gött ungefär.
Kommer hem på fredag vid halv 9 - 9 på kvällen. Och till helgen är det en del som ska fixas mm:

♦ Stallet ska grejas iordning, smörja alla saker och kolla igenom mina träns jag hade till Riwe, rida mm - antingen på lördag eller söndag
♦ Åka till torp, fixa lite kläder och skor till mig själv och ett tjockare täcke som Calle kan ha nu.
♦ Plugga, en massa!
♦ Lite små grejar som förmodligen ska fixas, vad vet jag inte en men något blir det alltid!
♦ Om jag hinner, fixa filmerna och bilder som jag lovat er nu ett tag! Men bara om jag hinner!

Som ni ser är det inte jätte mycket men varje grej tar några timmar. Skulle egentligen behöva raka Calle men det kommer jag verkligen inte hinna så det får bli nästa helg! :)


/ Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0