Idag

Har tillbringat hela eftermiddan i stallet. Grejat med en över fin ponny och gjort allt som man ska göra i ett stall.
Red ut med Ika och Therese. Eftersom therese har en unghäst tog vi det lugnt. Red ut en runda i skogen och Calle lika lugn och fin som vanligt. Dock blir han väldigt upphetsad ifall man galopperar med andra och han är sist eller som idag när unghästen inte ville gå över ett litet dike och Calle och jag stog på andra sidan blev han helt förkrossad och hoppade och ställde sig på bakbenen (inte alls högt, typ mer som ett litet skutt) och trampade runt som jag vet inte vad. Tönt ponny <3
.
Imorgon kommer Jennie och tar lite kort på mig och min prins. Hon tar kort både från marken och förmodligen när jag rider, har inte kollat med henne en :) Förövrigt är det tidig morgon imorgon eftersom jag har morgonen och ska vara i stallet 8.
.
Håller på att skriva inlägget om min och Riwes tid tillsammans, det kan hända att det blir två delar!
/ Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0