Kanske lite roligare

Har kanske kommit på ett sätt att få mina filmer lite roligare med musik och sådant i ett program. Har inte hittat allt en men fattar lite. Om jag grejar med filmerna i programet får ni inte filmerna nu men kan försöka övertala pappa att ta med min data ner till Spanien så kan jag greja med allt där, för helt ärligt kommer jag inte få tid till att fixa filmerna innan jag åker och kanske inte bilderna heller så förhoppningsvis tar jag med mig min data ner till Spanien så kan jag fixa med allt där!
.
Förövrigt skulle jag hopptränat idag men blev inget vilket inte gjorde något då han tappat en sko (skoddes i torsdags !?) 3:e skon han tappar sen jag fick honom, ingen aning vad det är, han är skodd av tre olika hovslagare varje gång och ändå går han och tappar skon !? Inte jätte lerigt i hagen heller och hoven är rätt fin, han har inte fläckt upp hoven eller något så ingen aning om vad det är. Ska undersöka det lite mer...
.
Miss you <3
/ Linnea

Kommentarer
Postat av: Matilda

Är skon sne? i så fall kan han ju trampa av sig skon. testa med boots eller "balltrampsskydd"

2011-10-26 @ 16:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0