Lite utvärderring av hoppträningen

För första gången på ganska länge sitter jag inte och pluggar. Och har faktikst bara ett prov (egentligen två men eftersom jag åker på torsdag gör jag det efter höstlovet istället.
Calle vilade idag eftersom han skoddes idag, imorgon och på lördag rider Jonna honom eftersom jag är på konfirmations läger fredag, lördag, söndag.
.
Lite utvärdering från hoppträningen i tisdags - Först jobbade vi med lite bommar och hinder. Vilket gick helt okej, jobbade på fint. Sedan blev det en liten banan fast fortfarande med bommar (galoppbommar) han drog väldigt mycket till höger på ett hinder vilket gjorde att vi kom i obalans efter hindert och det blev att vi inte kunde fortsätta i samma balans och tempo efter det hindret. Islutet blev det bana vilket gick bättre men han drog fortfarande till höger på ett hinder men vi jobbar oss frammåt och snart kommer allt sitta! Blev en bana på 110 vilket jag är nöjd över!
Film kommer ifall ni vill se !?
.

Så fucking fin e han! Min prins <3
/ Linnea

Kommentarer
Postat av: Anonym

film ja :D

2011-10-20 @ 20:55:33
Postat av: Matilda

JAAA film vill vi se :)

2011-10-21 @ 14:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0