Min och Calles vecka

Vart i stallet hela dan med Jennie. Hon har fotograferat mig och Calle och förhoppningsvis blev det några fina bilder! Hon tog kort både när jag red och när jag stog på marken bredvid honom.
Min och Calles vecka ser väll inte jätte annorlunda men ni får se den ändå.
Linnea:
Måndag: Skolan, plugg, stallet
Tisdag: Skolan, plugg, hoppträning
Onsdag: Skolan, konfirmation, stallet senare på kvällen och säkert lite plugg
Torsdag: Skolan, stallet
Fredag: Skolan, konfirmationsläger
Lördag: Konfirmationsläger
Söndag: Konfirmationsläger
Calle
Måndag: Ut
Tisdag: Hoppträna
Onsdag: Ut
Torsdag: Han ska skos - Vila
Fredag: Vet inte
Lördag: Vet inte
Söndag: Vet inte
Som ni ser ska jag (tyvärr) på konfirmations läger till helgen. Ingen aning om vilka tider som gäller. Men det blir förmodligen mamma som tar hand om honom på fredag och lördag. Beror på när jag kommer hem på söndag. Ska se om Jonna vill rida honom lite så han inte står i 3 dagar, kanske 4. Känns väldigt onödigt att slösa bort en helg på det men, men är ju tvungen...
.
Tyvärr kommer ni få se lite samma bilder på Calle tills jag fått de nya bilderna av jennie!
/ Linnea

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart konfirmerar du dig och vart ska du på läger? :)

2011-10-17 @ 23:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0