Resultat från dagen!

Hemma nu efter en lång tävlingsdag!

LB A:O/A:O - 0/0 fel
Inget konstigt alls, allt flöt på super bra och det kändes riktigt bra också. Tog lite för mycket på hinder nummer 5,6,7 men annars kändes allt super bra!
Tiden räckte till en vinst! :D
.
LB+5 A:O Ackumulator med joker - 4 fel
Han kändes jätte fin på framhoppningen pigg och fin. Inne på banan blev han lite tröttare men med sporra och spö kan man få fart på det mesta! Fick ett stopp på 1:an... Mitt fel, hindret var lågt inget större problem men jag tänkte ut vägen bakom hindret skulle rida innanför ett annat hinder, då var jag tvungen att svänga direkt när han landat så jag förberedde honom och tog ett litet hårdare stöd i vänsterhanden och dum som jag är tänker jag inte på att han är så känslig så han blir lite vinglig och det blir ett stopp. Var grymt arg på mig själv efter det men han hoppade super resten av alla andra hinder.
Eftersom jag visste sen innan att man var tvungen att vara felfri för att få placering tog jag det lugnt resten av hela banan.
.
Bra avslut för mig och Riwe och gud vad jag kommer sakna den lilla skiten (a)
Filmer kommer senare ikväll!
/ Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0