Tror jag fått en riktigt mes ponny!

Sjukt trött på skolan nu så det finns inte. Tur att det är höstlov snart och då drar jag utomlands (a) Love till det!
.
Red ut idag på Calle för första gången sedan han kom till mig. Gick jätte bra men tror allt jag fått en mes ponny, han var rädd för allt, stolpar, kossor, en katt som fräste åt oss, en hund som skällde, en sandlåda (sån man bevara grus i) och massa annat som rörde sig i buskar. Annars gick det toppen! Blev bort till travbanan och ett varv på den och sedan hem.
.
Imorgon kommer Jennie med upp till stallet och fotar mig och Calle :) Så han ska gå lite dressyr/markarbete i ridhuset eller i paddocken om det är lika fint väder som det var idag!
Har mycket bilder nu som jag inte fått, väntar fortfarande på bilder från lilla edet från Jossan, bilder sedan essunga från Jennie, sedan har jag lite filmer från en träning med Riwe och tillslut filmerna och några bilder på Calle ifrån i onsdags. Ska försöka fixa med Calle filmerna nu :)
.
Jag saknar dig min finaste <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0