Nu ryker det lite pengar ur plånboken

Har suttit och kollat på lite saker jag vill beställa till Calle. Såna lite mer ''onödiga'' saker som egentligen inte behövs! Men känner att jag får spendera min pengar på något, har allt lite pengar som bara ligger, så får väll ta och använda det. Har iallafall fått hem dyon tränset i storlek full, det kommer bli tävlings-och träningsträns. Sedan har jag beställt ett träns från hööks som kommer bli hemmaträns. Det fick även bli ett fleecetäcke från hööks.
.
John Whitaker täcke 799:-
John Whitaker schabrak 499:-
Glen Gordon schabrak 379:-
Eskadron huva Blå 229:-
Eskadron huva brun 229:-
John Whitaker huva 299:-
.
Detta får det bli att köpa in snart! Dock såg jag att jag glömde brunt GG schabrak men orkade inte ändra om allt.
Har ju en JW luva, blå men den är i stolek cob så den passar inte Calle, samma med min GG luva fast jag skiter i att köpa en ny. Så båda de luvorna ska säljas så ska jag köpa bara JW luvan fast i storlek full.
Ska se om mamma kanske vill sponsra mig med JW täcket !?
/ Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0