Kan någon ge mig 1 eller 2 miljoner ?

Åhh, det finns så snygga saker att köpa! Både till sig själv och hästen...
Schabrak, täcken, träns, benskydd, trjöjor, kavajer, huvor, blir helt beroende av att köpa allt ihop. Synd att man inte var typ miljonär eller något...
En sak vet jag iallafall som jag måste köpa, GG huva och JW huva. Har ju två sånna huvor men det är storlek ponny och Calle har stora öron! Så får försöka sälja de gamla och köpa nya.
Skulle vilja köpa ett brunt GG schabrak och en brun equiline huva till (helfärgad) Sedan ett vinrött JW schabrak, kingsland schabrak. Kan rabbla upp hundra saker som jag skulle vilja köpa. Sedan skulle jag behöva BILLIGA hemma schabrak eftersom typ alla mina är i storlek ponny och inte passar Calle. Och även pengar till mig själv, får allt ta tag i mina pengar nu och handla lite saker för dom!
.
Det var mycket lättare att hita schabrak till Riwe eftersom han var vit och passade i stort sätt allt!
/ Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0