Calle

Allt känns så bra med Calle nu! Han är lugn och fin i hagen och i boxen. Självklart saknar jag min lilla ponny såklart...
Sitter just nu och tänkte beställa lite täcken till honom, provade lite av Riwes täcken igår och lite skillnad i storlek är det allt ;)
.
Jag hopptränade lite igår faktikst för Ika. Det var lite markarbete med lite hinder. De var ju inte jätte höga men de låg väll på 90-100, de är ju inte jätte högt i och med att han gått upp till MSVA.
Det gick iallafall helt okej, men allt sitter ju inte andra gången man rider ponnyn ? Han hoppade väldigt högt över hindrerna, lite onödigt högt men han lär sig väll snart att han inte behöver ta i så mycket när hindrerna är lite lägre. Annars gick det helt okej, det tar ju tid att hitta alla knappar på honom. Det är ju även mer häst att rida så inte det enklaste från att gå från en liten skitponny till en stor maxad, rätt grov d-ponny.
.
Ska se om jag kan sätta mig och kanske skriva ett litet inlägg om honom och ska även föröska hinna med det inlägget om min och Riwes resa ihop :)
.
En så länge har jag inte så många foton på honom men det kommer väll nån gång ;)
/ Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0