Jag lever, tror jag

Dålig uppdatering, I know! Men ni är inte dem bästa på att kommentera så då spelar det väll ingen roll om bloggen inte är uppdaterad eller ? ;)
.
Idag ska Riwe få gå ut en sväng eller i ridhuset vet inte riktigt. Han fick ett sår i torsdags, verkligen inget stort sår men det var ett jack in, inte så det behövdes sys men han var lite svullen och varm utav såret så han har vilat i två dagar. Men han är inte halt, så om det ser lika dant ut idag får han skrittas ut. Det hade redan börjat läka fint igår men svullnaden var samma så hoppas att svullnaden gått ner lite idag!
.
Han ska rakas idag också, vilket ska bli väldigt skönt att får bort all päls. Jonna retar mig lite över att han har jätte lång päls medan hennes häst typ fortfarande har sommarpäls ;) Men idag åker pälsen av.
Vacker bild på mig och min lilla prins (a)
/ Linnea

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Underbar ponny på bilden!:)

Otroligt fin;)

2011-09-18 @ 14:00:13
URL: http://kajssat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0