Klippning!

Äntligen dax att klippa bort pälsen nu! Riwe har nästan vinterpäls, nej inte riktigt men han har lite för lång päls nu känns det som. Förmodligen klipper jag honom till helgen eller på fredag. Beror på om jag kan ta och låna Ikas klippmaskin. Skulle behövt köpa en egen men varför lägga pengar på det när man kan låna ;) Nej. det blir väll dax att köpa en iår emn första klippningen nu får det blir Ikas (om den funkar) hahah, vet att den vart lite halvdan men ingen aning om hon köpt en ny men på något sätt ska pälsen bort till helgen ;)
.
2009 sparade jag benen och anskiktet samt ett hjärta på rumpan. Sedan rakade vi resten. Som ni ser på bilderna :)
2010 rakade jag hela honom förutom ansiktet (rakar aldrig ansiktet) och ett hjärta dock vid andra rakningen det året så åkte hjärtat av då jag råkade raka bort hela hjärtat !?
Iår ska hela han rakas utan ansiktet då, skiter i någon sak på rumpan :)
/ Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0