Lyckades inte så bra iallafall...

Lyckades visst inte så bra med blggandet ändå. Men tiden räcker helt enkelt inte till.
Riwe har vilat idag, var bara och pussade på honom idag och gjorde iordning gejorna till honom. Han även slänga en blick på träningarna som var idag.
.
Imorgon är det först skolan, sedan stallet och grejja tills tävlingen på lördag. Riwe ska inte badas imorgon eftersom jag gjorde det i söndags. Tror dock det kommer bli bad på benen och halsen ;)
När jag kommer hem väntar en stor klädhög på golvet som ska göras i ordning. Fick nämligen en hel stor soppåse med massa kläder i så det blir att sortera lite kläder vad jag vill ha och inte ha. Men någor inlägg kommer väll antagligen upp! :)
.
I tisdags så upptäckte jag den nya blogg appen på iphone. Super bra tycket jag eftersom jag kan blogga vart jag en befinner mig, skolan,stallet, tvälingar. Men inlägget vill inte publiceras !?Får allt ta och kolla vidare på det!
image description
Dålig bild från träningen i tisdags, har ont om bilder men förhoppningsvis någon gång nästa vecka eller nästa helg kommer nya bilder, men vet inte ifall det blir på en vit ponny...
/ Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0