Många timmars pluggande och några timmar hästar

Är så trött så tror jag kan somna när som helst. Har pluggat så min hjärna spricker snart. Ändå har jag bara hunnit med och gjort halva av en hemuppgift. Hur lyckades jag med det !?
Stallet några timmar, tur det så min hjärna kunde slappna av lite.
.
Red Riwe ut med Johanna istället för till klätterbackarna. Får bli imorgon istället! Han var pigg, pigg och pigg! Hoppade och studsade så jag vet inte vad men skrittade faktiskt den sista biten hem.
Shirley fick gå en snabbis ut i skogen. Skritt och lite trav gällde för henne. Jobbade henne lite i skritten (fick passa på när jag satt på en ponny som kan jobba ute i skogen) Hon var lika fin som vanligt :)
.
Imorgon är det upp tidigt för att ha morgonen i stallet. Riwe ska ridas ut och så får det troligtvis bli ett litet bad för honom. Badar honom imorgon istället för på fredag då jag inte kommer hinna allt på ferdagen. Kommer nog behöva ta benen på honom och kanske lite av halsen men kroppen kommer vara ren och fin eftersom han har täcke!
.
Shirley och jag på tur ute i skogen!
/ Linnea

Kommentarer
Postat av: Sofie

jätte fin blogg ni har! linnea kan du inte lägga ut lite bilder och filmer från i början du hade riwe? skulle vara kul att se hur ni utvecklats :)

2011-09-27 @ 19:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0