Resultat och filmer!

Kan ju börja med att säga att otur som jag har tappade min lilla ponny en sko igår kväll, efter många om och men fick jag tillslut en hovslagare som kunde komma till tävlingsplatsen innan jag startade.
.
LB bed. A:0/A:0
kändes bra och allt flöt på, kanske tog lite mycket i honom ibland men snäll som han är hoppa han en då. Statsade i omhoppningen vilket resulterade till en 2.a placering :D Ledde till en av de sista ryttarna men tiden räckte tyvärr inte. Men jag har inget att klaga på.
.
LA bed A:0
LA debuten nu då. Allt stämde bra redan inne på framhoppningen. Det flöt på även ute på banan ända fram till hinder nr. 6 som han tyckte var läskigt (ett blommigt hinder) och jag var inte på med skänklarna så blev ett stopp ändå. Men min första LA, Riwes första LA på.. Gissar på 5 år ? Så kan jag inget annat en att vara super nöjd över honom.
.
Lyckad tävlingsdag och ponnyn slutar aldrig att förvåna mig <3
Mer bilder kommer när jag fått dem av jossan.
Filmer kommer också!
/ Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0