Ska försöka, lovar!

Bloggade faktikst igår men på något konstigt sätt kom inte det inlägget upp !?
Ser att bloggen är halvt uppdaterad och jag ska försöka bättra mig! Det är grymt mycket prov och läxor som bara väller in för tillfället och redan nästa vecka ska två hemuppgifter in, ett prov och två läxor. Hemuppgifterna har jag inte ens börjat med så får bli plugghelg för min del!
.
Idag ska jag rida både Riwe och Shirley. Båda två ska få komma ut (tror jag) Riwe ska iallafall få det. Riwe ska få klättra lite idag, det var faktikst väldigt längesen jag gjorde det nu så idag får det bli av! Imorgon ska han få gå en liten längre runda :) Även fast det är en bit till klätterbackarna.
Shirley ska nog också gå ut en liten kortare tur ut..
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0