Tävlingar

Tänkte ta och anmäla mig till några tävlingar med Riwe. Blir förmodligen i Essunga (trollhättans sportryttare anordnar tävlingen) 1 oktober och sedan 8 oktober i Alingsås. Är inte säker på Alingsås men förmodligen blir det så.
Dock vet jag inte en ifall jag ska hoppa LB - LA eller LB+5 - LA i essunga. Inget stort problem men det beror lite på. LB+5 går ju i bedömning Ackumulator med joker och det skulle vart lite roligt att hoppa den men vet inte hur det blir än.
Om det blir i Alingsås så hoppar jag nog bara en LB. Vill inte pressa honom så mycket i och med att han är 19 år. Men har allt några dagar till på mig att fundera ;)
.
You're fucking perfect to me <3
/ Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0