Tävlingsschabrak

Är grymt sugen på ett nytt tävlingsschabrak! Luva vet jag inte riktigt om jag köper till då jag kanske har en ny ponny.... Och Riwe behöver ponny på sina huvor och jag antar att om det blir den ponnyn så kommer ponnyn behöva full på huvan! Ska göra Jennie lite glad och inte köpa ett marinblått schabrak även fast jag kanske är lite sugen :)
Funderar på något av dessa fast inte beiga till Riwe!
.
Brunt GlenGordon och om det blir huva till så antingen GlenGordon huva eller en helt vanlig brun equline huva
Beige GlenGordon, ingen huva med här kör isåfall på den bruna huvan
Dålig bild, men vinrött John Whitaker med guld kant.
Bara för att ett marinblått John Whitaker som jag nämt tidigare. Så snyggt!
Jag får se lite vilket det blir :)
/ Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0