Snart bär det av, saker måste inhandlas först

Åker ju iväg på ridläger den 19 juni, cirka 30 dagar kvar. Gud vad jag längtar, ska bli riktigt roligt.
Skrivit ett inlägg om ridlägret, HÄR!

Fick hem en packlista här om dagen, vad som behövs att ta med ner och så. Har två vardagsridbyxor som passar på mig, gått ner runt 10kg så dom andra åker rent av sagt av dig och inte alls bekväma att ha på sig längre. Så detta måste inhandlas.
Även ett par ridskor med stålhetta, det var visst obligatoriskt att ha med sig på lägret. Har faktiskt inga ridskor som passar mig riktigt bra, så detta får bli att inhandla. Ett par skor med stålhetta alltså, aldrig användt det förut så ingen aning om vad jag kommer tycka om stålhetta eller inte.



Dessa hittade jag på hööks hemsida, de finaste jag hittade med stålhetta och dem låg på ett rimligt pris. 700kr, lagom för ett par bra och fina ridskor.




Vad för ridbyxor jag vill ha, har jag inte bestämt mig för än. Sugen på ett svarta, fint och klassikt.






/ Jennie

Kommentarer
Postat av: Emelie

sv: Haha, jag vet! :D

2011-05-16 @ 20:00:39
URL: http://ridskoleryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0